Alla inlägg den 10 april 2008

Av Soff - 10 april 2008 11:03

I eftermiddag ska jag ut på en riktig båt :-)


Jag hoppas att den här färden ska bli lugnare och skönare och det är jag övertygad om att den kommer att bli. Faktum är att den här resan nog är exakt vad jag behöver.


Jag fick i 30-års present av goda vänner en kryssning med Birka med inslag av olika SPA-behandlingar. Så i eftermiddag tar jag och maken tåget till  huvudstaden och 18:00 lägger båten ut.


God mat, god tryck, SPA och framförallt umgänge med mina goda vänner H och G...det kan inte bli bättre!!


Det ska bli så skönt att släppa tankarna på det tråkiga som hände igår och bara få dansa och ha roligt.



TACK alla för de snälla och vänliga kommentarerna och Pipeline vad gullig du är som vill formulera på bra sätt men faktum är att jag inte tycker att det finns något som är fel och bara det att ni sänder en tanke räcker så långt för mig. Tusen tusen tack!!



Ovido - Quiz & Flashcards