Alla inlägg den 18 augusti 2006

Av Soff - 18 augusti 2006 12:52

Har kommit på att allt som slutar på -skopi är nått man INTE vill göra. Men nu kommer jag bli tvungen att genmlida en gastroskopi. Namnet får mig verkligen att rysa.Men efter snart tre veckor med illamående, svidningar och värk i magsäcken och en allt sämre aptit var jag till läkaren idag som gjorde en grundlig undersökning av min mage och såklart det obligatoriska förhöret om man dricker mycket kaffe eller röker.Läkaren trodde på två saker, antingen är det en bakterie som hette nått jag inte minns men som tydligen är rätt vanlig just nu som bosatt sig i min mage. Eller så rör det sig om magkatarr/begynnande magsår. Det blev ett stick i armen för att kolla om det finns nått spår av bakterien och en remiss till lasarettet om den där skopin blev det också.Så nu är det bara att vänta på kallelse och undertiden försöka lugna magen med nått losec-liknande medel.Vill verkligen bli frisk i magen nu och återfå aptiten och motivationen att motionera och gå ner ytterliggare i vikt.Snart bär det av till stugan i Dalarna över helgen, ska bli skönt att komma upp dit och ta det lite lungt.Moss moss!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards