Direktlänk till inlägg 6 februari 2007

Vilken lycka!

Av Soff - 6 februari 2007 15:01

Herrejösses säger jag bara! Man vet verkligen inte från ena sekunden till den andra vad som händer i ens liv. Gång på gång vänds vår tillvaro upp och ner och tillslut vet man ingenting. Det som hände nyss är helt fullständigt fantastiskt!!En familjerättssekreterare ringde hit på jobbet och maken svarade. Han ropade in mig till sig och undrade om jag kunde kolla i min kalender....visst tänkte jag och undrade lite vem han pratade med. Han tittade på mig och gav mig ett stort leende och berättade att han hade Familjerätten på tråden och dom undrade när vi kunde komma för första mötet för vår HEMUTREDNING!!! Jag stod som ett frågetecken och kunde inte greppa situationen men konstaterade i alla fall snabbt att datumet som damen i luren föreslagit passade helt fint. 22 februari är det vi som på allvar börjar resan mot vårt efterlängtade barn! Jag kan knappt förstå att det är sant....hur kunde vi få komma igång så snabbt? För bara några få veckor sedan ringde jag och frågade vilken plats i kön vi hade och då var vi nr 15. Vi skulle få vänta till sommaren ungefär innan vi skulle få börja och kanske tvingas till ett uppehåll över sommarmånaderna för att sen bli helt klara i höst. Men nu NU kommer vi alltså igång i slutet av februari och om allt går vägen kanske vi har vårt medgivande före sommaren?!!?!? Kan livet verkligen vara så här underbart ibland? Kan det få vara så här rättvist? Är det vår tur nu verkligen? Törs jag äntligen lita på att det snart kommer ett barn hem till oss? *tar ett djupt andetag*

 
 
Ingen bild

solna-madde

6 februari 2007 15:20

TJIHOOOOO! Go familjerätten!!
Underbart att höra att det kan gå snabbt ibland också!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

 
Ingen bild

Grodis

6 februari 2007 15:20

Wow.. tänk att VI ska få göra vårt livs resa sida vid sida. *tårögd* Så fantastiskt roligt och jag är fortfarande i chock känner jag. Glädjechock! UNDERBART är bara förnamnet och snart, snart är ni också på väg! Hurra!!

Många innerliga kramar!

 
Elin

Elin

6 februari 2007 15:26

Wow!! Så roligt för er!!

http://sedlacek.se

 
Ingen bild

CJ

6 februari 2007 17:49

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih är det sant, ja såklart det är sant
Herreguuu vad kul för er.
Fantastiskt!!
Stort Lycka Till och nu är ni snart på väg........
Kramar

 
Åse

Åse

6 februari 2007 18:36

Men vilken härlig nyhet!! Grattis, och vad skönt att ni fick komma igång redan nu - då är ni ju färdiga till sommaren istället!

http://didriksson.blogg.se

 
pia

pia

6 februari 2007 21:25

Jag vill tacka för din kommentar i min blogg.
Vad spännande hoppas allt går bra för er.
En stor kram och hopp om mod till dig:)

http://maskrosblomman

 
Ingen bild

Soff78

7 februari 2007 08:03

solna-madde> *skrattar* ja verkligen Go Familjerätten....ibland blir man förvånad. Kul är det i alla fall *glad*

Grodis> Ja du vännen tänk att vi fick gå den här vägen du och jag. Det hade jag inte trott när vi träffades första gången. Men nu är vi här, redo för ett stort språng ut i vida världen för att hitta våra barn. UNDERBART

Elin> TACK SÅ MYCKET!

CJ> Jaaaa det är sant ;-) Kunde knappt tro det själv igår. Så härligt när man kastas omkull i förvåning :-)

Åse> Ja det känns som att vi "vann" ett ½ år igår eftermiddag. Det var verkligen ingen dålig vinst.

pia> Tack så mycket! *kramar tillbaka* Jag ska följa dig på bloggen framöver. Tror jag har mycket att lära av dig.

Stora kramar till er alla goa tjejer som stödjer mig så här, det betyder sååå mycket! TACK!!

 
Ingen bild

Maries kompis "E"

7 februari 2007 08:14

Massor med grattiskramar! :)
Helt fantastiskt!!!

 
Ingen bild

Morbror

7 februari 2007 09:24

jeeeeeeeeepie...jag ska bli morbror! fantastiskt roligt för er och för alla i er närhet. många kramar från oss!

 
applecore

applecore

11 februari 2007 10:34

...och jag passar förstås på att gratta här med! Stor grattiskam till er båda! :-)

http://applecore72.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards