Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Soff - 23 februari 2007 15:26

Här är Harrys flickvän....eller ja, Harry är ihop med henne men kärleken är väl inte direkt besvarad. Hon möter hans fjeskande och smörande på detta vis...bättre lycka nästa gång Harry :-)

Av Soff - 23 februari 2007 08:03

Igår var det ju torsdag igen vilket innebär vägdag...vågen var snäll den här veckan och visade -1,5 kg från förra veckan. Vågen stannade på 66,0 kg och det var en lättad Soff som klev av vågen. Det är alltid skönt att få ett kvitto på att man faktiskt gjort någonting rätt.Jag försöker så gott jag kan att endast väga mig på torsdagar men i morse hade jag en känsla i kroppen...kände mig ännu lättare i dag och vipps så stod jag på vågen igen. 65,5 kg en ännu mer lättad Soff log för sig själv och skuttade glatt in i duschen :-) Så lite har min nya våg aldrig visat....som minst har det varit 65,8 så jag är mer än nöjd.Nu gäller det för mig att hålla i det här och fortsätta neråt. Skulle så gärna hamna under 65 till nästa vecka då vi drar till Åre. För min del gäller det att inte bli för nöjd nu och belöna mig för fort. Jag måste hålla ut och kämpa på ännu mer. Att min kära vän Grodan är så otroligt duktig med sin nya diet och sitt nya liv sporrar mig väldigt mycket och när suget efter kakor, godis....vad som helst sätter in tänker jag på henne...hon får inte äta nått och gör det inte heller. Jag är otroligt imponerad av hennes inställning och beslutsamhet när det gäller detta. Jag är egentligen lite emot pulverbantning men jag har bestämt mig för att byta ut vissa måltider mot FitMeal, som jag fick då jag var med i Du är vad du äter. För att få ett ryck neråt liksom och för att försöka krympa magsäcken lite igen....jag har varit rätt duktig på att proppa i mig för mycket mat. Vilket pyssel det är med det här med viktminskning....längtar till våren och hoppas på att få ännu mer inspiration då.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards