Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Soff - 22 juni 2007 07:41

I dag är en speciell dag för en alldeles speciell liten tjej fyller 1 år just idag. Hon är ett litet....fel av mig hon är ett stort mirakel och varje gång jag träffar henne kan jag inte låta bli att få en liten tår i ögat. Hon har en särskilld plats i mitt hjärta och jag är så otroligt glad att hon till slut kom till denna jord.


Det kan låta djupt och lite snurrigt detta men med tanke på att lilltjejen legat nedfryst i några månader och att det länge såg så mörkt ut för hennes föräldrar att någonsin få uppleva lyckan med att få ett barn så kanske ni förstår mina känslor.


Så idag innan det bär iväg på midsommarfiranden ska vi stanna till på ett 1-års kalas, det ska bli så kul och jag ska ge en extra stor kram till lilltejejns mamma som också hon är helt fantastisk! Jag är så glad att jag har henne som vän!


Ett stort grattis på fördelsedagen HB!



Ovido - Quiz & Flashcards