Alla inlägg den 15 januari 2007

Av Soff - 15 januari 2007 11:32

Jag kastas verkligen mellan dessa två ytterligheter. Tankarna snurrar runt i huvudet, fortare...fortare. Hemma pratas det mycket om adoption nu förtiden och det har visat sig att vi tycker lite olika eller VÄLDIGT olika om vilka länder som kan vara aktuella för oss.Maken är helt inne på ett land i Europa medans jag ju som ni vet varit helt inne på Bolivia. Tidigare var jag helt inne på Vietnam eller Thailand...jag har verkligen flackat runt i tanken på olika länder men aldrig Europa. Jag är för rädd att barnet ska ha någon typ av alkoholskada och enligt en undersökning som jag läste idag från 2005 visar det sig att 9 av 10 barn från forna Sovjet är alkoholskadade. Det är ju helt fruktansvärt, så många trodde jag inte att det var. Jag är livrädd för att få barn med skador som inte syns när dom är små men som senare visas när de börjar skolan och senare i livet.Usch det är så svårt det här...det tar upp all min vakna tid känns det som. Jag vill komma igång med hemutredningen NU och kontakta en adoptionskunsult som kan hjälpa oss att hitta det land som passar bäst för just oss.*Lite uppgiven och ledsen just nu*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards