Alla inlägg den 2 november 2007

Av Soff - 2 november 2007 12:33

Nu är klockan strax över halv ett och vi stänger ju kontoret för helgen. Så skönt att det är en helgdag i morgon så man får några timmar ledigt. Vi ska ta till vara på ledigheten på ett MYCKET trevligt sätt. Vi ska ut till våra kära vänner Grodan med make, gå en lång promenad, laga mat tillsammans och testa tre olika viner som vi köpt med oss. Har ingen aning om hur de smakar, kanske blir det succé kanske blir det katastrof. Det återstår att se!! Hur det än blir är jag övertygad om att vi kommer få en trevlig eftermiddag och kväll.


Fredag = vägdag och idag var vågen snäll. 65,6 kg vilket iofs bara är -0,1 kg sen förra veckan MEN jag har inte jobbat på att gå ner heller så jag känner mig supernöjd.


Nu ska jag packa ihop och gå och njuuuuuta av denna sköna helg!!


TREVLIG HELG ALLIHOP!!

Ovido - Quiz & Flashcards