Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Soff - 21 februari 2008 07:55

Tack alla ni underbara människor som skriver så snälla saker och peppar mig. Jag ska komma ihåg era kommentarer idag framför kameran och sträcka på mig.


Det pirrar i kroppen idag måste jag erkänna och jag funderar mycket på vad jag ska säga. Hoppas som jag sa förrut att tjejen som är med kommer med bra frågor som är enkla att formulera svar till.


En fråga som jag funerar jättemycket på är: Hur kan jag ha hållit min vikt nu i över ett år utan att följa de strikta råd Anna Skipper gav mig? Det är något jag inte förstår och något som jag inte har svar på. Det enda jag kan komma på var att jag levde fruktansvärt fel förrut och att när jag "lyxar" nu så är det inte ens i närheten av hur det var då. Det där är en fråga jag fått från flera håll  nu efter programmet om jag lever precis så som jag gjorde dessa 8 veckor. Men svaret är NEJ och följdfrågan om jag motionerar mycket har också ett NEJ till svar...märkligt.


Nåja, jag återkommer med en rapport om hur det gick idag.


Wish me luck!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards