Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Soff - 4 maj 2007 16:26

Igår shoppade jag loss ordentligt!! Så himla kul....inte för plånboken men för humöret :D


Ett par Lee-jeans modell Knox, ett regnställ och en bikini!! Jag blev helt kär i bikinin. Jag var uppe på Team Sportia här i stan för att hämta min nummerlapp till Vårruset som jag ska springa 23 maj, och så skulle jag köpa ett nytt regnställ. Mitt förra köpte jag när jag vägde 94 kg !!! Så det är liiiiite i största laget faktiskt :-P


Bikinin i alla fall, hängde där mitt framför ögonen på mig och det var kärlek vid första ögonkastet. Färgen är brun, vit, tukos och orange. Låter ju inte så snyggt kanske men den var så läcker!! Ska bli kul att åka till Mallis vägandes runt 60 kg och strosa runt på stranden i den där fina kreationen hihi!!


Jag köpte en bok till pappa i födelsedagspresent också, det blev en bok som heter Hundhuvud. Det verkar vara en jätterolig roman, tjuvläste lite innan jag slog in den, och jag hoppas han tycker om den.


Nu är det dax att ta helg - TREVLIG HELG!!!

Av Soff - 4 maj 2007 16:24

I morgon 07:30 ska jag infinna mig på Lövudden utanför Västerås för att vara med hela dagen på tävlingar i agility. Harry skulle ha varit med å tävlat men han är ju för sjuk för att orka springa.


Det blir två hela dagar som jag ska jobba där ute så det blir en jobbig helg utan sovmorgon *suckar lite*. Men jag tror också det blir toppenkul så jag ser fram emot det ändå. Fint väder ser det ut att bli också - nice!!!

Av Soff - 4 maj 2007 16:14

Jaha så var det fredag igen, otroligt vad tiden går fort!!


Jag har ju nu gått en vecka (om man bortser från Valborg) på en diet som endast innehållit frukt och grönsaker. Resultatet.....


-1,8 kg


Känner mig otroligt nöjd med veckan som gått och jag är supernöjd med resultatet. Så skönt med en rivstart och nu är det bara att fortsätta kämpa. Jag ska försöka hålla mig till så mycket vegetariskt käk som möjligt för jag tror det är bra för mig. Jag mår bättre, hyn är bättre och det ger resultat på vågen. Grillade majskolvar har blivit en favorit den här veckan och just grillsäsongen är ju toppen för "dieter" :-)


I kväll ska vi fira pappa som fyller år så vi ska hem till dem på middag. Min snälla mamma har lagat en bra rätt med rödtunga och kräftstjärtar och det känns som en bra idé att börja lite lätt med fisk. Förmodligen kommer det dock bli lite vin också men det får bli ytterst lite. Dels för att jag inte vill ha så mycket pga kalorierna och dels för att jag ska upp tidigt i morgon. Men ett glas blir det nog :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards