Alla inlägg den 11 maj 2007

Av Soff - 11 maj 2007 13:04

Kom på att jag glömt att rapportera om veckans vikt....vågen var SNÄLL idag också....



65,5 kg = 1,8 kg denna veckan också!!


Totalt är det nu -3,6 kg på två veckor, jag är superduperasanöjd!! :-) Känns otroligt bra och jag är så glad att jag vet hur jag ska göra för att det ska fungera.


Nu ska jag glad och nöjd ta mig till Stockholm och Riksdagen för ett studiebesök tillsammans med LC - kul kul!!


TREVLIG HELG!!!

Av Soff - 11 maj 2007 11:56

I dag är fasters lilla hjärta på besök på jobbet. Passade på att ta en bild på henne och mig ute i det fina vädret.  Det är min brors första barn och mina föräldrars första barnbarn. Hon kommer alltid vara väldigt speciell för mig för hon är faktiskt det närmaste biologiskt barn som jag någonsin kommer att komma. Hon är väldigt lik min bror och på så sätt också väldigt lik mig, vilket liksom gör att det känns ännu mer speciellt. Jag kommer ju aldrig få veta hur "mitt" barn skulle ha sett ut. Vilka gener skulle jag ha fört vidare?! Ja jag lär aldrig få veta...jag kommer få ett mörkt vackert barn med stora bruna ögon :-)


*drömmer mig bort*


Nåväl, här är i alla fall lillsnuttan och jag :-)



Av Soff - 11 maj 2007 09:03

Idag är en tung dag för min nära vän och mina tankar går till henne. Idag är verkligen en påminnelse om hur orättvist livet kan vara och hur saker och ting inte alltid blir som man vill.


Jag har försökt förstå sorgen och känslan över att förlora sitt barn men hur jag än gör känner jag att jag ändå inte kommer i närheten. Jag är så oerhört ledsen över att min fina vän och hennes make fick den här mörka sidan av livet med sig. Det finns så många "varför" och det finns verkligen inga svar...så tungt så tungt.


Men jag vet nu att dom faktiskt klarar sig bra och att dom har varandra och snart, snart ett litet syskon till sin älskade ängel.


*tänker på er och kramar om*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards