Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Förlossningsdax..strax strax strax

Av Soff - 12 augusti 2008 12:39

Det börjar onekligen närma sig förlossning igen. Jag ska bli faster igen! Det är en tanke som jag inte tänkt på så mycket kände jag nu när jag skrev det.

Jag är ju Linas faster, och nu ska jag bli det igen...till en till :-). Jösses. Det ska bli kul såklart och faster har kärlek till båda så att det räcker och blir över. Ingen tvekan om det. Sen att jag kommer att få vara med när mitt andra brorsbarn föds är något som alltid kommer att vara väldigt speciellt såklart. Kanske får vi ett alldeles särskilt band h*n och jag. Lina har ju sin speciella plats i mitt hjärta eftersom hon var först, så det här kommer bli jättebra.


Det börjar verkligen närma sig nu, beräknad födsel är den 17 augusti. Än så länge har det inte hänt så mycket som tyder på att det är på gång men det kan ju bli när som helst nu. Det är så himla spännande och jag sa till min bror i dag att jag måste ju också packa i ordning en liten väska med grejer. Det kan ju dra ut på tiden ordentligt så det ska jag göra i eftermiddag när jag kommer hem. Jag ska ju för fan föda barn snart *ler stort*.

 
 
mamman

mamman

12 augusti 2008 12:58

Lycka till med din roll vid förlossningen.

Det är starkt av dig att du klarar det i din situation.

http://babyonskan.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

12 augusti 2008 14:05

Så stort, och så härligt, jag blir så glad när jag läser. Ser fram emot en rapport sen.

http://mittlivsomdetar.blogg.se

 
Ingen bild

CJ

13 augusti 2008 09:08

Men hjälp vad tiden går fort, tyckte det var nyss du berättade.
Ja bäst du packar för snart så skall du åka in, vad spännande!
Kram

 
Tess

Tess

13 augusti 2008 19:45

Ihhh så spännande!

Vi väntar också, men på att kanske ta hand om en storebror när det är dags för lillasyster att göra entre. 15:e har vi som datum. Vi får väl se ...

Lycka till med allt!

http://www.malika.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soff - 29 december 2019 20:57

Senaste inlägget var från 2016 så det har gått en tid. Känns kul att sparka liv i den här bloggen igen och absolut nödvändigt. Jag är på gång igen med ett nytt vitt år och bloggen var en ventil och en plats för mig att få ur mig mina tankar förra gån...

Av Soff - 12 juli 2016 12:15

2015 kom och gick.   Jag har inte bloggat sen 30 december förra året. Inte summerat, inte skrivit om hur det blivit sen...ingenting. I slutet av 2015 var jag så säker på att jag förändrat mitt förhållande till alkoholen för gott. Jag behövde den ...

Av Soff - 30 december 2015 23:21

Det är inte långt kvar nu...lite drygt 1425 minuter sen har hela 2015 passerat. Det känns märkligt.         ...

Av Soff - 8 december 2015 09:54

NÄR ska jag hälla upp det första glaset och VAD kommer det att innehålla?   Jag fick en frågan den häromdagen; Vad kommer du att hälla upp när det väl är tillåtet igen och när kommer det att ske...på nyårsafton eller?Min första tanke var rödvin.....

Av Soff - 10 november 2015 12:30

Idag är det 51 dagar kvar på 2015. 51...femtioen...femma etta!?Jag kan både säga att året gått rasande fort men samtidigt otroligt långsamt. Det är svårt att inse att det faktiskt bara är ynka 51 dagar kvar av året och då tänker jag inte bara på de...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards