Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Soff - 18 augusti 2008 17:13

Inatt klockan tre väcktes jag av att telefonen ringde, det var min bror som meddelade att vattnet gått och att de var på väg in. Jag blev klarvaken och efter 10 minuter hämtade de upp mig utanför huset. Ooooo vad det pirrade i magen och vilken härligt känsla det var.


Hon hade lite värkar när vi kom in men efter 10 timmar blev vi hemskickade allihop...lite snopet men ändå rätt skönt med tanke på att inget hände. Nu fick vi några timmars sömn på varsitt håll och vi har kunnat vila upp oss för vad som komma skall. De säger från förlossningen att det borde hända nått inom det närmsta dygnet men att det även kan dröja lite. Så hur som helst är det nära nu och det är så himla spännande.


Att vara på förlossningen var helt underbart! Jag trodde att jag kanske skulle tycka att det var lite läskigt och lite konstigt med tanke på min situation men nej, det var bara underbart och spännande.


Nu väntar vi alltså på att något ytterliggare ska ske och att värkarna ska komma igång ordentligt så ska vi åka in igen...jag återkommer.


Lycka är att bli faster.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards