Alla inlägg den 14 december 2008

Av Soff - 14 december 2008 21:13

Jag har fått ganska mycket frågor via bloggen ett tag och jag får också mycket frågor via telefonsamtal och sms så jag tänkte att jag skulle göra en liten sammanställning i ett inlägg som en lägesrapport.


Fråga: Har ni hört något?

Svar: Nej inte ett ljud, det senaste vi vet är att tjejerna gissningsvis kommer framåt sommaren.


Fråga: Hur är det med maken?

Svar: Det är MYCKET bättre, han äter kortisonen och den intensiva smärtan i magen har försvunnit. Visst har han lite ont fortfarande och det kommer att ta ett tag innan tarmen lugnar sig helt.


Fråga: Får man någon hjälp och tips för första kommunikationen med barnen?

Svar: Nej, ingen direkt hjälp men vi har hört att just stödtecken kan vara till god hjälp i början. Så vi ska verkligen försöka använda oss av det.


Fråga: Hur går det med vikten?

Svar: Det går både bra och dåligt. Bra därför att jag inte har gått upp över min maxgräns 68 kg. Dåligt för att jag heller inte går ner något och för att jag slarvar ganska mycket med maten.


Fråga: Har ni flyttat än?

Svar: Ja, vi har nu flyttat företaget till nya lokaler nere på stan och det känns fantastikt spännande. Vi flyttade torsdag-fredag och i morgon är första dagen som vi ska testa hur det går att jobba "på riktigt" på nya stället. Då ska datorer och annat vara helt uppkopplat.


Fråga: Hur är det med Harry?

Svar: Det är bara bra med honom just nu, peppar peppar. Han är pigg och glad och älskar att busa runt i den lilla snö som finns.


Fråga: Vad gör ni i jul & nyår?

Svar: Julen kommer vi att fira ensamma här hemma. Nyåret firar vi med bastubad, god mat och trevliga vänner.




Tack alla ni som följer min blogg och vår resa till våra barn. Ni är så vänliga som lämnar kommentarer som värmer mig in i hjärtat.







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards