Alla inlägg den 12 oktober 2006

Av Soff - 12 oktober 2006 08:21

Ok då var det dax för bekännelser...I förrgår åt jag två chokladbitar efter fikat på vårt LC-möte och drack 3 glas cider. Kunde ha valt Ramlösa men icke, jag föll för frestelsen och tog cider.Igår åt jag en bulle till förmiddagsfikat och en kaka efter maten i går kväll. Det här att jag ska skriva upp här inne vad jag har ätit får mig faktiskt att tänka till lite även om det bevisligen inte hjälper helt och fullt. Känns skönt att skriva av sig sina synder faktiskt.

Av Soff - 12 oktober 2006 08:10

Igår var jag med om nått riktigt häftigt. Jag var på danslektion med Benke från BOUNCE! Så himla coolt och roligt. Jag är med i en förening som heter Ladies Circle och den klubb jag tillhör heter LC18. Här i Västerås finns det två klubbar, dels min och sen LC108. Och igår var vi i LC18 inbjudna till LC108 möte och dom hade bokat en timmes dans med Benke.Han var otroligt duktig att lära ut och få oss att känna oss avslappnade. Dansen gick väl sådär måste jag erkänna men vad gör det när man har så roligt?!Efter dansen var det tid för middag med lasagne och rödvin....sååååå gott! :-) Kvällen blev väldigt trevlig och det är alltid kul att gå på LC-möten och träffa många roliga och trevliga tjejer.

Ovido - Quiz & Flashcards