Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Soff - 18 februari 2009 16:41

När jag inte bloggar på ett tag blir det som en låsning. Vad ska jag skriva om? Det blir liksom för mycket saker som händer runtomkring och så mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja och då skriver jag ingenting i stället.


Det är väl bara att sätta igång och skriva och se vad som kommer...


Med tjejerna händer det ingenting för tillfället, inte ett knyst...ingenting...bara en tom tyst väntan. BFA säger att det kommer att dröja 2 månader innan vi hör något igen...eller vänta förresten...den 6 februari var det 2 månader. Nu har det ju hunnit gå en tid sedan dess så ja, det tickar på och de säger att så länge man inte hör något under den här väntan så är det positivt. De brukar vara snabba på att höra av sig från Taiwan när något är fel och måste kompletteras eller nått.


Vi längtar jättemycket efter tjejerna nu och på lördag är det dags för oss att ha ett nytt Skypesamtal med dem...klockan 09:00 ringer våra små töser igen *längtar*.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards