Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Soff - 27 februari 2009 11:35

Det är 25 minuter kvar till lunch och min mage skriker. Kanske äter jag för lite? Borde nog ösa på med mer fett än vad jag gör. Det är ju så att man är programerad att undvika allt fett för att gå ner i vikt, och att äta enligt LCHF är precis tvärt om. Jag läste en kommentar som Grodis fått från en tjej som jag gärna skulle komma i kontakt med. Hon skrev till Grodis, som också kör LCHF att hon skulle ta så mycket fett så att hon tyckte det var för mycket och sen lägga på lite till.


Nåja, jag kör på som jag har tänk och ska försöka få in bra fetter i min kost framöver. Min lunch idag kommer bestå av rökt makrillfilé och en äggröra med grädde och till det blir det lite tomat. Dagens utmaning blir afterworken vi ska på sen. Restaurangbesök rekommenderas inte men jag ska göra ett försök att beställa så "rätt" mat som möjligt.


Vi ska på afterwork med ett par kompisar som gifter sig senare i vår. Syftet med afterworken är, förutom att vi ska ha trevligt, är att kolla in bandet som ska spela. De funderar på att boka dem till bröllopsfesten. Ska bli kul att se och höra om de är bra.


Helgen kommer inte innehålla så jättemycket i övrigt. Lite gardinupphängning och kalas på söndag men annars blir det nog mycket tid hemma med familjen och sköna promenader med Harry i vårsolen.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards