Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Soff - 8 januari 2008 08:09

Tack alla ni underbara människor som kommenterar min blogg. Det värmer enormt och det lättar upp mitt sinne.


Igår var som sagt en dålig dag. En tung dag. En dag jag vill stryka ur historien. Men kanske lär man sig nått av alla tunga motgångar, kanske finns det faktiskt en mening med allt som sker. Ibland är det bara så nattsvart att man inte kan tänka i positiva banor.


Fick en kommentar att dagen idag säkert skulle bli bättre och visst är det så. Det är något bättre idag, och jag har återhämtat mig efter gårdagens smäll.


Jag vill men KAN INTE skriva om exakt vad det är som händer i mitt liv just nu. Allt är upp och ner och stressen och pressen är obeskrivlig. Jag lovar att skriva och berätta när jag fått lite mer klarhet i vad som händer och hur det kommer att bli.


Vet heller inte om jag kommer blogga så mycket de närmsta dagarna, jag får se om kraften räcker. Tack alla ni som läser min blogg och som kommenterar. Det är guld värt!!


*kramar om*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards