Alla inlägg den 1 november 2006

Av Soff - 1 november 2006 12:58

Jaha så var snön är igen, härligt! Både jag och Harry älskar snön och vi har haft en så trevlig promenad nu på lunchen. Mycket roligare idag än igår när det regnade. Vi kastade snöbollar, rullade runt i snön och lekte Kurragömma :-)Tyvärr har en otäck halsont smugit sig på mig och jag hoppas verkligen kunna bota den med halstabletter, Panodil och te. Vill INTE bli sjuk! Särskilt inte nu till helgen då jag, Grodan och våra kära män ska ut på restaurang. Ska bli så trevligt att sätta oss ner alla fyra och äta gott, njuta av den fina inredning och verkligen få chans att lära känna varandra lite bättre. Ja alltså, jag och Grodan känner varandra väl men våra män har inte träffats så mycket tidigare. Kul kul! Men som sagt jag hoppas att förkylningen håller sig borta.Tränade förresten igår på N´joy här i stan och kände mig riktigt nöjd med mig själv efter 50 minuter på löpband. Jag har aldrig tyckt om att jogga men nu känns allt mycket lätare och jag kan jogga hur lätt osm helst. Har alltid haft problem med mina vader som har krampat bara jag tänkt tanken att gå/jogga. Men smärtan är som bortblåst och det gör ju det hela lite enklare med träningen - kul!I februari 2007 ska jag med LC till Sälen och det ska bli så spännande att se hur vaderna beter sig då och om åkningen kommer gå lättare. Vanligtvis får jag stå och tänja ut vaderna mellan varje åk och det krampar liksom hela tiden. Det här har ju inte alls varit roligt och mannen har varit bra trött på mig när vi varit på skidsemester. Men jag hoppas och tror på stor förändring i och med min viktnedgång :-) Det finns bara positiva saker att säga om att gå ner i vikt...eller förresten EN sak är inte så kul. Jag har upptäkt att jag blivit såååå rynkig kring ögonen bara på ett par veckor. Kan inte tänka mig att det beror på något annat än att skinnet inte är lika stramt längre. Nåja, jag står nog ut med några rynkor hellre än att vara en tjockis. ;-)Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards