Alla inlägg den 27 november 2006

Av Soff - 27 november 2006 16:05

...bättre väder det vill jag nog ha....annars sa Fabbe slutar jag! Tjohahadelittanlej!!Usch och fy så illa jag mår, har spytt några gånger under dagen och nu känner jag att febern har kommit också. Under hela mitt vuxna liv har jag ALDIRGvarit magsjuk så jag vet inte hur man ska känna eller må. Illa mår jag i alla fall och kvällen planerade träning kommer inte bli av. Det blir till att åka hem och kurera mig och hoppas på att bli frisk till i morgon för då har jag ett viktigt möte att gå på.Nåja, det återstår att se hur jag kommer att må. /En ynklig Soff

Av Soff - 27 november 2006 14:28

...det var vad min middag i lördags innehöll. Fantastiskt gott!I lördags morse tog jag tåget upp till hvudstaden för att hälsa på min barndomsvän Caroline som flyttat dit i juni. Hon mötte upp mig på stationen och vi begav oss direkt ut på stan för att shoppa. Det blev en skjorta, en deo och ett par stövlar för min del. Kände mig nöjd med shoppingen och vi avslutade med att gå på ett riktigt trendig café där jag syndade med en morotskaka. Väl hemma i hennes fina lägenhet på Kungsholmen slog vi oss ner i soffan och tittade på en film. Somnade båda två innan eftertexterna ens hunnit börja och vi vaknade runt 19-tiden. Så skönt att bara få sova och slappa en stund på eftermiddagen. Det var hög tid att korka upp vinet och börja göra sig i ordning. 21:00 hade vi bord på Restaurang Kungsholmen. Otroligt coolt ställe med masssor av god mat och mycket folk. För att kunna smaka så många rätter som möjligt tog vi in 4 halva rätter och vad vi åt det kan ni ju se i rubriken. Till det blev det två glas vitt och vi var lagom snackiga framåt 23 när vi ätit klart. Vi tog oss iväg till ett ställe som hette Lokal, en bar på Kungsholmen, skönt att slippa ta sig i väg längre. Där blev vi kvar till 03:30. Det är inte alls likt mig att festa så sent men sömnen i soffan tidigare på dagen var precis vad jag behövde för att orka. Tidigt tidigt på söndag morgon kom vi tillbaka till lägenheten och somnade omedel bums. Sen slappade vi hemma i soffan och tittade på reprisen av Idol hela förmiddagen. Jag tog tåget runt halv tre nöjd och glad över min helg i storstan.När jag kom hem låg maken och sov, även han hade haft en tung kväll med grabbarna, så jag tog av mig och kröp ner i den varma sängen. Kul att vara borta men sååååå skönt att komma hem ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards