Alla inlägg den 30 november 2006

Av Soff - 30 november 2006 13:05

Jag gör här ett litet tillägg till mitt tidigare inlägg och svarar på en fråga jag fick. Porslinet vi köpte heter SYNTES och ser ut som på bilden. Enkelt men snyggt tyckte vi. Och priset 19:- kändes helt ok :-) Inget porslin som kommer att hålla för evigt kanske men det passade oss bra just nu.

Av Soff - 30 november 2006 08:04

Nu är jag tillbaka på banan igen, skönt! Det var verkligen inge vidare att vara sjuk. Jag blir så rastlös av att ligga hemma. Redan på tisdagskvällen hade jag fått nog av att ligga och ta det lungt så jag drog med mig maken till IKEA. Riktigt kul att gå där ute och kika på grejer. Det var inte alls mycket folk och vi hade en plan för vad vi skulle handla.Jag är inte en sån som tycker om att bara gå och spontantitta på grejer. Är det inget vi ska ha, varför ödsla tid på att ens titta? Men just den här gången skulle vi köpa porslin. Vi har funderat på det länge och nu ska vi fira julafton hemma hos oss med tio andra och då vill jag kunna duka fint. Så vi köpta tallrikar, assietter och djupa tallrikar att äta gröt ur. Vi köpte allt i vitt, jätte fint tycker jag efter att ha haft en servis i gult, grönt och brunt tidigare. Det ska bli så kul att få duka upp till jul hemma hos oss. Jag tänkte ha röda dukar och sen pynta med tallkvistar och äpplen. Jag ska försöka ta lite kort sen och lägga ut, om det nu blir fint vill säga :-)Nu är det dax att sätta igång och jobba, har massor med fakturering att ta tag i så....bye for now!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards